Snažna i samostalna kurkuma 💛

C+ je možda u nekom svijetu osrednja ocjena – dobar (3), ali kod nas C+ najavljuje Naranču i njenu drugu sestru Mandarinu u kombinaciji sa snažnom i samostalnom Kurkmom i dobrom starom kraljicom Jabukom.

Zvuči kao ocjena odličan (5)!

C+ je 6. po redu sokić u našoj IMMUNO+ liniji od 8 hladno prešanih sokova, a zašto je tako poseban reći ćemo Vam u nastavku.

Aktivna komponenta kurkumin stoljećima se koristi u Ayurvedskoj medicini zbog svojih snažnih antioksidacijskih svojstava.

SNAŽNA I SAMOSTALNA KURKUMA

Zvijezda ovog napitka još jednom je zlatna kurkuma, tj. njena aktivna komponenta kurkumin, koja se stoljećima koristi u Ayurvedskoj medicini zbog svojih snažnih antioksidacijskih svojstava. Kurkumin je glavna komponenta kurkume, a aktivnosti kurkume obično se pripisuju kurkuminoidima (kurkumin i srodne tvari).

Kurkuma, biljka je iz porodice đumbira, a čija se rizoma (podzemna stabljika) koristi kao kulinarski začin i tradicionalna medicina.

Povijesno se kurkuma koristila u Ayurvedi i drugim tradicionalnim indijskim medicinskim sustavima, kao i u medicinskim sustavima istočne Azije, poput tradicionalne kineske medicine. U Indiji su ju tradicionalno koristili za poremećaje kože, gornjih dišnih puteva, zglobova i probavnog sustava.

U jugoistočnoj Aziji, kurkuma se koristi ne samo kao glavni začin, već i kao sastavni dio vjerskih obreda. Zbog svoje sjajne žute boje, kurkuma je poznata i kao indijski šafran. Marco Polo je 1280. godine opisao ovaj začin diveći se povrću koje je imalo kvalitete slične upravo onima šafrana.

Danas se kurkuma promovira kao dodatak prehrani za mnoga stanja, uključujući artritis, probavne smetnje, respiratorne infekcije, alergije, bolesti jetre, depresiju i mnoge druge.

Mandarine sadrže relativno veliku raznolikost i količinu fitonutrijenata, koji mogu zaštititi stanice od oštećenja, smanjiti upalu, smanjiti rizik od kardiovaskularnih bolesti i pružiti druge dobrobiti našem organizmu.

MANDARINA

Mandarine (lat. Citrus reticula) su zapravo vrsta naranči, raznovrsni agrumi koji variraju okusom od vrlo slatkog pa do kiselkastog te veličinom od veličine jajeta do veličine grejpa. U usporedbi s narančama, mandarine su manje, sadrže više vode i manje kiseline i šećera. Manja mandarina (80g) sadrži otrpilike 40 kcal, a osigurava čak 34% preporučenog dnevnog unosa vitamina C i 10% preporučenog dnevnog unosa vitamina A. U mandarini također ima manjih količina tiamina, vitamina B6 i folata.

Mandarine sadrže i male količine minerala, uključujući kalij, kalcij, magnezij i željezo.

Kao i drugi agrumi, mandarine sadrže flavonoide, fenolne kiseline i esencijalna ulja koja daju antioksidativna svojstva. Mandarine sadrže relativno veliku raznolikost i količinu fitonutrijenata, koji mogu zaštititi stanice od oštećenja, smanjiti upalu, smanjiti rizik od kardiovaskularnih bolesti i pružiti druge dobrobiti našem organizmu.

Mandarina i kurkuma, iako samostalna, u kombinaciji s jabukom i narančom daju pregršt svježih nota u jednom gutljaju.

Prosječna hranjiva vrijednost na 100 ml:

Energija: 197,06 kJ / 47,1 kcal
Masti: 0,2 g
(od kojih zasićene masne kiseline: <0,01 g)
Ugljikohidrati: 11,1 g
(od kojih šećeri: 9,6 g)
Bjelančevine: 0,6 g
Sol: <0,01 g

Isprobajte naš dragi i uvijek traženi C+ u svakom Juice Box-u i na našem webu.

Do čitanja, Juice Box i Vaša Ana žele Vam sunčan i ugodan ostatak dana!

tekst: Ana Jagarinec, studentica nutricionizma