Općenito
1Zašto su Juice Box sokići drugačiji od ostalih?
Zato je su hladno prešani, a uz to su i Clean lable, što znći da sadrže sastojke koji su poznati svakom! 100% prirodni, bez dodatka šećera, bez aditiva, bez pojačivača boja ili okusa, bez konzervansa i bez dodatka vode. Samo voće i povrće, ono što pročitaš na etiketi to i dobiješ!
2Je li Juice Box Plastic Neutral i što to znači?
Juice Box je jedini hrvatski proizvođač koji djeluje unutar programa Plastic Neutral! Za svaki kilogram plastike koji proizvedemo zalažemo se izvaditi istu količinu iz okoliša!
3Što znači Clean label?
To znači da ne trebaš stajati iznad proizvoda 15 minuta i googlati njegove sastojke već su svi sastojci u proizvodu poznati svima, nema razno raznih slova, brojeva, latinskih imena i sl.
4Imate li detox program?
Imamo, i to više vrsta! Svi detox programi sastavljeni su od posebno odabranih hladno prešani sokova i/ili juhica koji su bez dodatka umjetnih sladila, aditiva, pojačivača boja ili okusa. Programe sokićima možete naći Ovdje.
5Radite li dostavu?
Naravno! Radimo dostavu proizvoda sa web trgovine po cijeloj Hrvatskoj, a možete nas pronaći i na dostavnim aplikacijama Wolt, Bolt Food i Glovo u Zagrebu.
6Želim se pridružiti Juice Box timu, primate li nove zaposlenike?
Naša vrata uvijek su otvorena! Opise posla i uvjete možete pronaći ovdje.
7Radite li proslave ili domjenke?
Radimo najposebnije catering dostave, proslave i domjenke u našem restoranu na adresi Radnička cesta 52! Upit možete poslati na eventi@juicebox.hr, a više informacija možete saznati ovdje.
8Surađujete li s OPG-om?
Uvijek smo spremni podržati naše male OPG-ovce i hrvatsku proizvodnju! Pokušavamo što više moguće imati namirnice s hrvatskih polja. Ako ste zainteresirani za suradnju možete nam se javiti na ivona.poljak@juicebox.hr.
9Gdje se nalazite?
Trenutno se nalazimo na području Zagreba, ali naše sokiće možete pronaći kod naših prijatelja u raznim gradovima u Hrvatskoj. Popis svih lokacija možete pronaći ovdje.
10Dostavljate li po Hrvatskoj?
Dostavljamo na cijelom području Hrvatske.
Programi sokićima (DETOX, IMMUNO+...)
1Kako znam koji program odabrati?
Kao dobar program za prvi put uvijek preporučujemo Početnički DETOX ili Immuno+. Više možete saznati ovdje.
2Smijem li sokiće i/ili juhice konzumirati bilo kojim redom tijekom dana?
Niti jedan čovjek nije isti zbog čega je važno slušati potrebe tijela i ako potrebno, konzumirati sokiće i/ili juhice željenim redom tijekom dana.
3Smijem li piti alkohol, pušiti ili piti kavu tijekom programa?
Možete, no cilj programa sokićima je uzeti pauzu od stimulansa, štetnih tvari i lošeg izbora hrane te se možda pripremiti za novi početak i riješiti se nekih loših navika.
4Smijem li piti alkohol, pušiti ili piti kavu tijekom programa?
Možete, no cilj programa sokićima je uzeti pauzu od stimulansa, štetnih tvari i lošeg izbora hrane te se možda pripremiti za novi početak i riješiti se nekih loših navika.
5Smijem li biti na programu dok sam trudna?
Prije odlaska na detox program morate se savjetovati sa svojim lječnikom.
6Mogu li trenirati tijekom programa?
Naravno! Ali preporučujemo vježbanje umjerenim intenzitetom.
7Hoću li smršaviti tijekom programa?
Možete, a i ne morate. Cilj programa nije izgubiti na kilaži već očistiti tijelo od štetnih tvari te se pripremiti možda za novi početak i riješiti se nekih loših navika.
8Koliko dugo mogu biti na programu?
Preporučujemo da se obratite stručnjaku prije nego što krenete na plan sokovima dulji od 7 dana.
9Ok, a kako da naručim neki od programa?
Jednostavno! Preko naše web trgovine ovdje.
10Naručili smo svježi paket programa, ali sa detox programom želim početi tek za nekoliko dana. Što da radim?
Slobodno ih možete zalediti, osobito ako ste naručili svježi paket koji ima rok trajanja 48 sati. Kada želite početi sa programom samo ih odledite na temperaturi hladnjaka, probajte izbjegavati odleđivanje na sobnoj temperaturi kako ne bi došlo do fermentacije.
Dostava & webshop
1Gdje dostavljate Juice Box proizvode sa web trgovine?
Proivode sa web trgovine dostavljamo na području Hrvatske i Slovenije te uskoro ciljamo dostavu po cijeloj Europi. Sve uvjete dostave možete pronaći ovdje.
2Gdje dostavljate ručak iz restorana?
Ručak dostavljamo isključivo na području Zagreba preko Wolt, BoltFood, Glovo ili Moontop aplikacije te imamo dva restorana EATs by Juice Box (čija je fizička lokacija u Bogovićevoj 1b) i Juice Box. Sve uvjete dostave možete pročitati ovdje.
3Mogu li se predbilježiti na svakodnevnu dostavu kuhane hrane unaprijed?
Naravno! Sve predbilježbe primamo na info@juicebox.hr
4Na kojim dostavnim aplikacijama vas mogu pronaći?
Možete nas pronaći na dostavnoj aplikaciji Bolt Food, Glovo ili Wolt te Moontop.
5Koji je način plaćanja pri dostavi?
Način plaćanja određen je posebnim uvjetima koje možete pronaći ovdje.
6Došla mi je kriva narudžba ili je moj paket oštećen u slanju, što da radim?
Ispričavamo se! Kontaktirajte nas na email reklamacije@juicebox.hr, napišite svoje ime i broj narudžbe i račun te priložite fotografiju proizvoda koji ste dobili.
7Predugo mi je čekati paket, mogu li naručiti paket na neki drugi način?
Naravno! Paket možete pokupiti u Juice Box dućanima ili naručiti preko dostavnih aplikacija BoltFood, Glovo ili Wolt ukoliko se nalazite u Zagrebu.
Nismo odgovorili na pitanje? Kontaktirajte nas!